maanantai 28. maaliskuuta 2011

Takaisin Sharnissa. Nyt näen tämänkin kaupungin hieman valoisampana, vaikkakin törkyisyys ja kuoleman tuoksu eivät olekaan kadonneet. Onneksi olemme vain käymässä.

Olen kuin pikkupoika, joka on saanut uuden lelun. Sotakirves! Harvoin olen nauttinut yhtä paljon uuden asetaidon opettelemisesta. Kävin jo ostamassa toisen uuden kirveen, mutta harmikseni en löytänyt yhtään Demoneita vastaan suunniteltua kirvestä, tai oikeastaan minulla ei ollut niihin varaa... Nytkin minun täytyi uhrata hienot kääpiösaappaani ja reilusti kultaa. Ostin siis heidän arkkivihollisiaan vastaan suunnatun aseen. Merkitsin itseni kuitenkin tatuoidulla demoninnahalla.
Olen viime aikoina taas muistanut oman tehtäväni tässä maailmassa. Kuudes aistini varoittelee, että saan jatkaa taisteluani Demoneita vastaan vielä lähiaikoina. Kenties saamme taisteluumme mukaan tuon ilmalaivakääpiön? Hän vaikutti hyvältä kumppanilta taisteluun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti